Levering
Vi sender varene med Bring/Posten, du velger fraktalternativ i kassen. Vi tilbyr fri frakt på alle ordre over kr 2000,- og inntil 35kg / ett kolli (gjelder kun i fastlands-Norge, og til privatpersoner).
Dersom en pakke har volumvekt som overstiger fysisk vekt, vil volumvekten benyttes for beregning av frakt. Det er ikke gratis frakt ved inntil 35kg dersom volumvekt er høyere enn 35kg. For beregning av volumvekt, benyttes formelen lengde x bredde x høyde / 5000. Mer info på Posten.no.
Vårt mål er alltid å sende varene samme dag dersom bestilling er mottatt før kl 10 på hverdager. Normalt har du varene innen én til tre dager fra vi har mottatt din bestilling. Det er også mulig å hente varene i vår butikk i Bratsbergvegen 2 i Trondheim.
Du vil motta e-post og/eller sms når pakken er klar for avhenting.
Ikke avhentede pakker vil av Posten bli automatisk returnert tilbake til oss. Kjøper holdes ansvarlig for opprinnelige fraktkostnader fra kjøper til selger. I tillegg, vil kjøper bli fakturert for fraktkostnader for returen med kr 250,- per kolli opptil 35kg, eventuelt tillegg ved enkeltkolli som overstiger 35kg.
Reklamasjon og erstatningsansvar ved skade oppstått under frakt
Dersom skade på varen har oppstått under frakt, så forholder vi oss til Transportguiden punkt 1.8 hos Bring / Posten. Det er mottakers ansvar å kontrollere godset ved levering. Dersom mottaker har kvittert på transportdokumentet eller signert på håndterminal uten anmerkning, anses godset ved utlevering å være i god stand. Ved eventuell skade må det vedlegges bilder som tydelig viser både indre og ytre emballasje, hele varen, samt selve skaden. Ved større omfattende skader, må godset oppbevares trygt, slik at godset kan besiktiges av takstmann/forsikringsselskap for vurdering. Godset må sikres mot ytterligere skade/manko. Reklamert gods og dets emballasje må oppbevares inntil saken er ferdig behandlet.
Retur av varer ved benyttelse av angrerett
Fyll ut angrerettskjema for å benytte deg av angreretten og returner varene til oss. Dette skjemaet er alltid med din ordrebekreftelse på epost. Vær nøye med at opplysningene er korrekte og tydelige.
- Pakk inn varen ordentlig, bruk den opprinnelige produktforpakningen samt en beskyttende transportemballasje, tilsvarende den som varen ble levert i. Benytt transparent tape.
- Returner varen til Brewshop.no med Postnord ved å bestille frakt via denne linken: https://my.postnord.no/return?q=RETURB2CBREWSHOP
- Returer med Norgespakke blir ofte liggende på utleveringssted, og vi kan ikke garantere at vi rekker å hente post før det sendes tilbake til avsender igjen. Derfor, for å være sikker på at vi får varen(e) raskt og du får pengene snarest tilbake, så anbefaler vi at du bestiller returfrakt med Postnord, ref. punkt 2.
Når du benytter deg av angreretten står du som kunde for returfrakten.
Sende varer til oss for kjøpers regning, for service eller reparasjoner?
Dersom varer skal sendes til oss for egen regning for service/reparasjoner, så kan du også bestille frakt hos Postnord ved å følge fremgangsmåten over.